Status beschikbaar/niet beschikbaar in Tigris app

Beantwoord

Opmerkingen

4 opmerkingen

  • Officiële opmerking
    Avatar
    Tigris Support

    Dank voor de input! De beschikbaarheidsstatus wordt niet langer bijgewerkt bij het aanpassen van de beschikbaarheid in de app. Er is een los checkbox veld (Beschikbaar) ontwikkeld, waar de beschikbaarheidsstatus uit de app nu mee correspondeert. Het is mogelijk om hierop door te automatiseren middels stromen en/of processen. Als je hier vragen of wensen over hebt, kan hiervoor een ticket worden ingediend.

    Het label 'beschikbaar' zal in de mobiele app ook worden aangepast naar 'beschikbaar voor werk'.

    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Yvette Smit

    Eens! Deze heb ik liever ook niet meer in de app :-).

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Mariska van Wilpe

    Ooh wij juist wel maar zouden de functionaliteit graag uitgebreid zien. Wij gebruiken de status beschikbaar inderdaad voor onze search. Dus al aan het werk via ons is niet beschikbaar. Wij zouden graag zien dat kandidaten tevens direct kunnen aangeven voor hoeveel uur en als dat verandert dat ze dat dan makkelijk kunnen aanpassen zodat wij makkelijk de juiste kandidaten kunnen vinden.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Colin van Goethem

    Veel van onze kandidaten denken dat deze button dient om te laten zien dat ze beschikbaar zijn voor contact (om te chatten of gebeld te worden bijvoorbeeld). Er staat ook alleen maar Beschikbaar of Niet beschikbaar bij. Ik vind het prima om deze button te laten staan, maar dan moet het wat duidelijker worden omschreven. Voeg bijvoorbeeld voor werk toe en je bent er volgens mij al. Beschikbaar voor werk of Niet beschikbaar voor werk.

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink

Bericht is afgesloten voor opmerkingen.