Om het gebruik en de beleving van Tigris voor de gebruikers te optimaliseren hebben wij de Tigris Kennisbank met bijbehorende Support Desk opgezet. Hiervoor maken wij gebruik van Zendesk en kun je eenvoudig informatie opvragen of een aanvraag indienen.
Tigris Kennisbank
Op de onderstaande foto zie je het startscherm van de Tigris kennisbank. Hierop staan een aantal uitgelichte artikelen, maar kun je ook de zoekbalk gebruiken om informatie op te vragen. De kennisbank zal altijd in ontwikkeling zijn en worden aangevuld met artikelen naar aanleiding van de vragen die wij van de gebruikers krijgen.
Tigris Support Desk
Op het moment dat je een probleem of vraag hebt, waar nog geen informatie over beschikbaar is in de kennisbank, kun je recht bovenin je scherm een aanvraag indienen. Er wordt dan een ticket aangemaakt, die zo snel mogelijk door een Tigris Consultant zal worden opgepakt. In het ticket kun je aangeven of het o.a een vraag of probleem betreft en je kunt er een prioriteit aangeven.
Account aanmaken
Om door de Tigris Kennisbank te kunnen bladeren heb je geen account nodig en ook voor het indienen van een aanvraag heb je in principe geen account nodig. Echter is het makkelijker om te werken met een account, omdat je dan inzicht heb ik je tickets of, indien je een systeembeheerder bent in Tigris, de tickets van je collega's. Je kunt zelf een account aanmaken via de Tigris Learning website. Ook kan een Tigris Consultant een account voor je aanmaken. Je ontvangt dan een email met een link om een wachtwoord in te stellen. Op https://learning.tigris.nl kun je vervolgens inloggen met je e-mailadres en het door jou ingestelde wachtwoord.
Helpdesk Widget
Ook in Tigris zelf kun je gebruik maken van Tigris Learning. Door links onderin je scherm de Helpdesk Widget open te klikken kun je door middel van de zoekbalk bladeren door de kennisbank. Indien je geen antwoord kunt vinden op je vraag, kun je ons een bericht sturen. Vul hier je e-mailadres in gevolgd door je vraag/probleem. Als je al een account hebt, wordt door middel van je e-mailadres, het ticket gekoppeld aan je account.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.