Het is mogelijk om op een Timesheet direct een gemiddeld aantal uren te berekenen. Dit is handig om bijvoorbeeld uit te rekenen hoeveel feestdag- of ziekte uren er geregistreerd moeten worden.
Standaard* worden de laatste 13 kalenderweken betrokken in de berekening. Als bijv. de huidige Timesheet in week 28 wordt gemaakt, dan worden alle Timesheet van de voorgaande 13 weken (14-27) betrokken in de berekening.
Via de knop rechtsboven* op de Timesheet is het scherm op te roepen om de urenberekening naar voren te halen
Als je op de knop heb geklikt, zie je direct hoeveel uur er gemiddeld is gewerkt per weekdag:
Mocht je meer info willen, dan kun je de Timesheets uitklappen, zodat je precies kunt zien welke Timesheets allemaal betrokken zijn in de berekening, en eventueel direct doorklikken naar een Timesheet
* Het is in te stellen hoeveel weken er standaard in de berekening moeten worden meegenomen, en ook welke gebruikers toegang hebben tot deze knop
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.